AKTUALNOŚCI
Piątek, Listopad 13, 2020, 15:27
Drodzy!
Zgodnie z przewidywaniami koronawirus uderzył jesienią ze zdwojoną siłą.
Wielu z nas ma objawy choroby, których z obawy przed Covid-19 nie można lekceważyć. Wielu jest na kwarantannie lub w domowej izolacji. Co możemy zrobić dla naszego ciała i lepszego samopoczucia? W jaki sposób możemy sobie pomóc?
Według WHO ćwiczenia fizyczne są ważną częścią procesu rekonwalescencji po przebyciu ciężkiej choroby związanej z zakażeniem COVID-19. Wysiłek fizyczny pomoże: poprawić kondycję, złagodzić duszności i wzmocnić mięśnie. Zalecany wysiłek powinien odbywać się pod nadzorem fizjoterapeuty. Dla tych spośród Was, którzy aktualnie nie mogą skorzystać z wizyty w gabinecie, przypominam o możliwości umówienia konsultacji online. W celu rezerwacji takiej konsultacji proszę kliknąć w poniższy linkhttp://www.fizjoterapia-tomaszewski.pl/1_10_konsultacje-online.html lub skontaktować się ze mną pod nr 500583063.
Trzymajcie się zdrowo!
Jordan Tomaszewski

Jan napisał(a):
Niedziela, Październik 10, 2021, 17:04
Byłem na wizycie u Pana Jordana. Świetny specjalista. Napewno jeszcze wrócę.
(*) Pola obowiązkowe

OK, rozumiem lub Więcej Informacji